Alla inlägg under oktober 2013

Av Annalena Lindqvist - 9 oktober 2013 21:54

Jag har svårt att bestämma mig om jag tycker om dom eller inte??? Vad tycker ni???

Av Annalena Lindqvist - 8 oktober 2013 21:55

Hösten har kommit och bladen börjar ändra färg. Dom här passar väl in i allt, eller hur?

Av Annalena Lindqvist - 7 oktober 2013 19:47

Började dagen med att glömma mobilen hemma. Visserligen lugnt och skönt, men det innebar ju att jag inte hade nån klocka heller. Det var inte lika kul...

Idag blev det bling bling. Jag har så smått börjat laga lite hängen som har gått sönder. Någorlunda fixade blev dom här.

Av Annalena Lindqvist - 4 oktober 2013 19:45

Hemmagjorda hängen. Det kan väl sägas vara speciellt, eller hur? Jag tycker dom blev ganska lyckade!

Idag har jag klippt av ett halvkilo hår. Åtminstone känns det som det. Skönt! Imorgon blir det träning hela dan. Träningskonvent på sjukhuet och flera pass inbokade. Jag misstänker att jag kommer att vara trött imorgon kväll.

Av Annalena Lindqvist - 3 oktober 2013 22:36

Ring klocka ring...
Mer plast till svenska folket. Inte är dom några av mina favoriter.

Imorgon är det fredag, då blir det speciella hängen. På vilket sätt får ni se då...

Av Annalena Lindqvist - 2 oktober 2013 21:44

Runda, svarta, plastringar. Inte speciellt vackra, men örhängen är det ju trots allt!

Vad ska jag ta imorgon? Ringar börjar tappa charmen. Trasslar in sig i håret, i halsduken, i vägen när man byter kläder etc. etc. Vi får väl se????

Av Annalena Lindqvist - 1 oktober 2013 20:22

Äkta lila plastringar från det glada 80-talet. Tänk vad tiden går.

Ovido - Quiz & Flashcards