Alla inlägg under oktober 2013

Av Annalena Lindqvist - 31 oktober 2013 19:16

Tråkgröna plasthängen som är fasansfullt obekväma att ha på sig. Men ni får se fram emot morgondagen istället. Jag lovar att det blir snyggspecialare att titta på då!

Av Annalena Lindqvist - 30 oktober 2013 19:41

Kantiga, silvriga fina Ålänningar från kryssen. Och dom är inte dom snyggaste. Dom kommer på fredag. Imorgon blir det????

Av Annalena Lindqvist - 29 oktober 2013 20:28

Finaste silvriga kugghjulen med bling. Möjligen kunde dom vara lite större, men så fina. Dom här är jag riktigt nöjd med!

Av Annalena Lindqvist - 28 oktober 2013 18:47

Så fina. Tycker om dom mer och mer. Kan t.o.m ha överseende med att dom inte är silverfärgade. Och jag föredrar verkligen silver!

Av Annalena Lindqvist - 25 oktober 2013 21:46

Roliga rutor av äkta metall. Är säkert bara av nickel. Öronen var alldeles svarta där dom hade hängt.

Imorgon får jag ha vilka hängen jag vill. Bling blir det! Ska på styrelsekryss till Åland med idrottsföreningen på sjukhuset. Kul!

Av Annalena Lindqvist - 24 oktober 2013 19:23

Nu är det hjul igen, o nu är det hjul igen...
Hjul, hjul, strålande hjul...

På söndag är det vintertid igen och ett steg närmare .... Och imorgon är det fredag...

Av Annalena Lindqvist - 23 oktober 2013 22:43

Dessa små har en hemlighet. De lyser i mörkret!

Härlig afterwork på Fotografiska. Underbara bilder! Men maten kan man hoppa över, dyrt, ganska smaklöst och inte blev man mätt heller. Men kul var det. Nu blir det upp tidigt imorgon bitti. Utflykt till Astrid Lindgrens barnsjukhus för röntgen *2.

Av Annalena Lindqvist - 22 oktober 2013 21:35

Lite enkla men ganska ok! Mina första örhängenn jag gjorde var väldigt mycket större och väldigt tunga. Tyvärr försvann dom i någon flytt. Dom var stora svarta romber tillverkade av cernitlera.

Ovido - Quiz & Flashcards