Alla inlägg under december 2013

Av Annalena Lindqvist - 31 december 2013 21:17

Gott Nytt År!!!

Ett nytt år kräver nya örhängen. Dom här är faktiskt de nyaste jag har. Fick i julklapp av min snälla svägerska.

Av Annalena Lindqvist - 30 december 2013 22:32

Snart är julen slut. Tur att julhängena också börjar göra det samma. Här är lite pepparkakor att beskåda. Håll till godo!

Av Annalena Lindqvist - 27 december 2013 20:36

Sista julmaten slank ned under lunchen. Nån mer ska det inte bli i år. På kvällen blev det pasta och köttfärssås, mycket gott!

Fast julen firar jag ju naturligtvis fortfarande!!!!

Av Annalena Lindqvist - 24 december 2013 22:16

Jag har ju glömt att lägga upp bilder! Det var illa. Nu kommer fredags-, måndags- och tisdagshängen på en gång. Att det är jul måste ju medföra att man kör jul i öronen också!!! Håll till godo!

Av Annalena Lindqvist - 19 december 2013 19:17

Rebellen klarade bara tre dagar. Du tänker jag köra julörhängen tills öronen ryker. Kan väl hända att det blir lite hängen även på helgdagar....

Jag börjar lite lugnt med dessa diskreta hjärtan. Imorgon, fredag, blir det naturligtvis några speciella. Vilka får ni se imorgon.

Av Annalena Lindqvist - 13 december 2013 18:52

Ni får titta noga i mitten av fyrkanten. Mindre än så här blir det inte! Tänker inte ta på mig dom andra små rackarna jag har. Finns inget tråkigare än småskräp...

Nästa vecka tänker jag vara rebellisk och skita i att ha nya. Istället blir det ett avbrott för nu är jag så trött på projektet. Jag lovar att det blir nyheter veckan efter, men nu behöver jag få ha på mig hängen jag gillar....

Av Annalena Lindqvist - 12 december 2013 19:29

Julen kommer tidigt i år. Kunde inte vänta med dom här längre. Jag tycker dom är så fina!!!!!

Av Annalena Lindqvist - 11 december 2013 20:53

Om man tittar riktigt noga så ser man att det är en snögubbe. Tänk att jag hade missat att ha på mig dom här. Det är annat än en massa småskräp!!!

Ovido - Quiz & Flashcards