Alla inlägg under juni 2013

Av Annalena Lindqvist - 28 juni 2013 21:49

Att åka bil är inte kul! Att åka hem efter en trevlig semester hos mamma känns ok. Borta bra men hemma bäst!

Nu ska vi tvätta och mysa i helgen. På tisdag blir det Spanien i en vecka. Killarna får vara hemma, storebror jobbar och lillebror kommer att spela tills ögonen glöder.

Av Annalena Lindqvist - 27 juni 2013 22:19

Dessa köpte jag mest för att retas med mina barn. Dom gillar INTE Hello Kitty. Kan väl inte påstå att jag är ett jättefan heller. Föredrar andra tecknade katter.

Idag har vi fått hembakat mums som kusinen Alice har bakat. Så gott!!!!

Av Annalena Lindqvist - 26 juni 2013 22:46

Idag har dessa glittrat ikapp med regnet.

På kvällen stack vi ut på en promenad vid hamnen. Långt därute såg vi Blå Jungfrun, blå som alltid. Ett vackert slut på en blöt dag.

Av Annalena Lindqvist - 25 juni 2013 21:28

En dag fylld med fynd, loppis och nytt. Varmt och härlig och sommarens första mjukglass avnjöts i glassigt sällskap.

Myst med familjen hela dagen. Imorgon blir det besök hos min pappa. Den yngsta i familjen vi äta på en restaurang som varit med i tvprogrammet "Kniven på strupen". Vi ska prova den till lunch.

Av Annalena Lindqvist - 24 juni 2013 23:43

Dom här är så söta, och riktigt bekväma att använda också. Först var jag tveksam till ögonen men nu känns det helt ok.

Nu blir det semester några dagar i Småland. Bilat hit under dagen. Äldsta sonen fick köra sista 1,5 h. Vi överlevde alla. Nu har vi installerat oss i mammas brf's övernattningsrum. Inte är det stort men 100kr/natten är helt överkomligt. 4 ok sovplatser och tv. Skönt!

Av Annalena Lindqvist - 21 juni 2013 21:06

Idag blev det blommor i öronen istället för under huvudkudden. Jag har redan hittat kärleken!!!

Av Annalena Lindqvist - 20 juni 2013 20:52

I USA hittade jag Disney Shop. Och där inne fanns det örhängen. Tyvärr inga med min favorit Kalle Anka. Men Mimmi fick följa med mig hem. Inte bara ett par utan ett helt gäng. Örhängen för uppsatt hår blir det, annars kommer dom inte att synas.

Av Annalena Lindqvist - 20 juni 2013 09:39

Glömde alldeles bort att lägga upp bild på bloggen igår!!! Det är farligt att ha semester...
Dom här pling-plongarna ska man undvika när det blåser. Dom kan driva en till vansinne! Jag brukar glömma bort det...

Ovido - Quiz & Flashcards