Alla inlägg under augusti 2013

Av Annalena Lindqvist - 30 augusti 2013 21:54

Torsdagar är nyckelpigedagar, åtminstone igår. Det blev lite sent och orken räckte inte riktigt till för att blogga.

Idag har det varit 80-tal igen med lila ringar.

Vad ska det bli på måndag???? Vi får se...

Av Annalena Lindqvist - 27 augusti 2013 21:43

Svarta hjärtan är det! Inte gröna eller nåt annat. Helt omöjliga att få nån vettig bild på utan extra belysning.

Imorgon måste jag nog ta ett break från 80-talet. De flesta som är kvar är så fula att jag inte vill ha på mig dom utomhus... Jag tror att jag får köra en fulvecka eller två, men inte nu...

Av Annalena Lindqvist - 26 augusti 2013 19:47

Precis när ni trodde att 80-talet var slut... Stort, pråligt och definitivt oäkta var väl bara förnamnet på modet då. Jag tror väl att dom här gick bättre ihop med en punkbrud med tuperat hår än en snart 50-årig "tant" med rufs.

Dom här väger inget. Är väl aluminium eller varför inte bara nickel???

Av Annalena Lindqvist - 23 augusti 2013 21:52

The eighties are back in on track!!!

Yin-yang-hängen som är riktigt snygga, men så osköna att ha på sig. Dom gör verkligen själ för sitt namn. Vill man vara fin så får man lida pin!

Idag känns det att det blev lite mycket igår. Får ta det försiktigt när jag går i trappor. Men kul hade vi!!! Blev över 24 000 steg...

Av Annalena Lindqvist - 22 augusti 2013 22:49

Idag har jag och 19 jobbarkompisar sprungit Bellmanstafetten. Kul att vi fick ihop så många lag som fyra!!! Jättekul har vi haft, ganska trött är jag nu men känner mig riktigt nöjd!

Imorgon blir det 80-tals hängen igen. Det finns många fula kvar, och kanske några snygga om vi har tur...

Av Annalena Lindqvist - 21 augusti 2013 21:23

Ingen cirkel, eller hur? Grönt är skönt!!!

Imorgon blir det något annat igen, men på fredag blir det 80-tal igen.

Av Annalena Lindqvist - 20 augusti 2013 21:31

Det blev visst lite cirklar idag också... Nåja, imorgon blir det nåt helt annat. Hoppas Mickis är på jobbet, dom är något för henne.

Idag blev det 45 min vattengympa på morgonen. Imorgon ska jag spara krafter till Bellmanstafetten på torsdag. Håll tummarna för att det inte blir kallt och regn.

Av Annalena Lindqvist - 19 augusti 2013 22:16

Finns det något finare än rött och svart??? Jag tror inte det.

Idag blev ännu en dag med motvind både till och från jobbet. Det är lite skumt att vinden alltid har vänt framåt kvällen. Nångång borde jag väl få medvind?!?

Ovido - Quiz & Flashcards