Alla inlägg under januari 2014

Av Annalena Lindqvist - 31 januari 2014 21:17

Idag blir det hängen från igår (gröna) och idag (inte gröna).

Dom gröna kommer från Iran och blingar på riktigt snyggt!

Dom andra kunde ha varit riktigt snygga om dom hade haft mer bling. Speciellt? Ja, fast kanske inte på rätt sätt...

Av Annalena Lindqvist - 29 januari 2014 21:29

Ordningen är återställd! Inget småkrafs i öronen idag inte!!! Jag började ju nästan bli lite orolig själv. Vad det är för djur har jag inte en aning om. Loppisfynd är det i allafall!

Av Annalena Lindqvist - 28 januari 2014 20:48

Lite större blev det i allafall...

Av Annalena Lindqvist - 27 januari 2014 22:03

Minsta, eller åtminstone en av de minsta. Imorgon måste det bli nåt större. Ingen på jobbet såg ju dom här ens...

Av Annalena Lindqvist - 24 januari 2014 19:45

Hade väldigt svårt att bestämma mig om jag skulle köpa dom här eller inte. Många gånger plockade jag upp dom, och nästan lika många gånger la jag tillbaka dom. Till slut fick dom åka hem med mig. Tänk, trä hängande i små skinnbitar... Hade dom luktat trä också hade dom varit helt perfekta!!!!!!

Av Annalena Lindqvist - 23 januari 2014 21:15

Blixtar och dunder. Åsikter åt alla håll. Jag tycker dom är lite kul. Andra tycker inte det. I don't care!

Av Annalena Lindqvist - 22 januari 2014 20:31

Igår strejkade jag, var hemma från jobbet, vägrade örhängen och tog det lugnt!

Idag fortsätter jag med loppisfynd. Jag gillar dom mycket, yngste sonen tycker att dom är skitfula. Smaken är som baken, säger man ju. Verkar stämma precis i det här fallet.

Av Annalena Lindqvist - 21 januari 2014 09:48

Jag glömde visst att lägga ut dom här igår. Troligen ett par av de mest diskreta jag har???

Ovido - Quiz & Flashcards