Alla inlägg under mars 2014

Av Annalena Lindqvist - 31 mars 2014 21:17

Nu är mon strejk slut och då kan jag fortsätta med nya hängen. Planerar att hålla på till den 10/4, vilket innebär att jag har hållit på i precis ett år, med nya par varje vardag.

Dom här har jag inte bestämt om jag gillar eller inte.

Av Annalena Lindqvist - 29 mars 2014 08:25

Efteratt ha örhängesstrejkat i en vecka så blev det i allafall fredagshängen igår. Ju större dessto bättre. Då det bara fanns en av den till vänster, fick den låna en repris som kompis!

Snart har jag hållit på i ett år. Jag har bestämt mig för att det får räcka. Efter det så tänker jag ta på mig vad jag vill och känner för.

Av Annalena Lindqvist - 20 mars 2014 21:49

Eide shoma mobarak!!! Gott nytt år, på persiskt vis.
Och nyåret firas in med lite rassel och lite bling...

Av Annalena Lindqvist - 18 mars 2014 20:38

Idag blev det hemmabygge av ett par stora ringar och ett par små dockskor.
Nu ikväll får skorna flytta in på flicktoan igen.

Vad ska ringarna få för kompisar då????

Av Annalena Lindqvist - 17 mars 2014 18:26

Finingar. Me like a lot!!!!

Av Annalena Lindqvist - 14 mars 2014 18:33

Loppisfynd passar bra även på fredagar. Nu ska det vilas och samlas energi till nästa veckas jobb. Det kan jag behöva!

Av Annalena Lindqvist - 13 mars 2014 21:16

Lite Grekland-känsla över dom här tycker jag. Tycker om!!! Loppisfynd om nu någon undrade.

Av Annalena Lindqvist - 12 mars 2014 21:19

Nu när våren är på gång så är det väl väldigt passande med blommor i öronen?!?
Nu hoppas jag att våren ramlar på allt snabbare, trots alla pollen.

Ovido - Quiz & Flashcards