Alla inlägg under maj 2013

Av Annalena Lindqvist - 31 maj 2013 02:07

Idag kunde jag lika gärna säga kokt med örhängen. 38 gr varmt och inte mycket skugga någonstans.

Imorgon blir det resa mot Princeton igen och mot shopping. Kanske hittar jag några nya örhängen???

Av Annalena Lindqvist - 30 maj 2013 06:06

Rött är sött!

Idag vaknade vi upp till en mulen dag. På eftermiddagen var vi på kusinens mottagning och såg massor med människor. Harvard har så vackra byggnader så jag fotade hela tiden.

Nu på kvällen har vi åkt hem till hotellet i hällregn och åska. Hoppas vädret imorgon blir som de har lovat, soligt och 32 gr!!! Äh, 25 är ok det med.

Av Annalena Lindqvist - 29 maj 2013 13:13

Små glittriga nallar kan aldrig bli fel!

Ikväll blir det start på festligheterna. Picknicken mitt på dagen hoppar vi över, eftersom det ska regna hela dan. Blaskar på för fullt utanför fönstren.

Av Annalena Lindqvist - 28 maj 2013 16:00

Dom här är väl inte så dumma??? Mina barn tycker att jag är lite barnslig men jag bryr mig inte. Eller, jo det gör jag. Jag köper barnsliga örhängen för att retas med dem!

Av Annalena Lindqvist - 28 maj 2013 02:06

Dom här glittriga kommer från Dubai. En present från min svägerska Zari.

Här i Princeton är det fortfarande måndag, Memorial Day, så alla är lediga. Vi har haft underbart väder hela dan och gått utmed floden. Imorgon blir det Boston. Ser fram emot det mycket.

Inte riktigt säker på att jag kommer att ha tillgång till internet. Annars får det bli flera örhängen när vi kommer tillbaka till Princeton igen.

Av Annalena Lindqvist - 25 maj 2013 00:58

Dan före flygare-dan. Höll på att glömma bort att lägga upp bild!!!
Imorgon blir det New York, Princeton och Boston ett tag!!!!

Av Annalena Lindqvist - 23 maj 2013 20:46

Långa glitter på G! Idag blev det fint på LandstingsMästerskapet terräng. Funkade bra det också. Hade kanske varit ännu mysigare om det hade varit lite varmare och inget regn. Lite jobbigt med glasögon och droppar.

Av Annalena Lindqvist - 22 maj 2013 19:14

Efter ytterligare önskemål blev det både blått och glittrigt idag.

Idag har jag trimmat pälsmössan! Tre kilo lättare ochmycket svalare. Så skönt!!! Familjen märkte ingen skillnad som vanligt. Då klippte jag nog 15 cm på längden!!!

Ovido - Quiz & Flashcards