Alla inlägg under februari 2014

Av Annalena Lindqvist - 27 februari 2014 21:20

Idag har jag haft plektrum i öronen!

Av Annalena Lindqvist - 26 februari 2014 19:22

Fina hängen från en jobbarkompis! En liten påse med hängen fick jag igår! Det som en har tröttnat på gör en annan väldigt glad!!!!!

Av Annalena Lindqvist - 25 februari 2014 19:57

Idag blev det ett helt gäng hjärtan i öronen. Finingar!

Av Annalena Lindqvist - 21 februari 2014 21:25

Trött på att byta örhängen varenda dag. Mitt projekt har snart pågått ett år och jag vill ta på mig vilka jag vill. Idag var jag rebellisk och tog på mig ett par jag redan haft. Det var det eller inga alls som gällde.

Oroa er inte. På måndag kör jag igen.

Av Annalena Lindqvist - 20 februari 2014 19:35

Stora och glittriga! Fina! Och imorgon är det fredag...

Av Annalena Lindqvist - 19 februari 2014 20:13

Fina pärlemorhängen, loppisfynd, vad annars. Me like!

Nu blir det slappande i soffan efter allt ätande och planerande under dagen. Planeringsdag med jobbet. Var faktiskt riktigt bra!

Av Annalena Lindqvist - 18 februari 2014 20:06

Igår strejkade jag och gick utan några hängen. Börjar tröttna lite på att byta varje dag.

Idag körde jag lite hjärt-tema igen.

Av Annalena Lindqvist - 14 februari 2014 18:14

Inget annat än hjärtan duger en dag som detta. Här kommer det två. Håll till godo gott folk! Nu ska mina öronen få vila från örhängen hela helgen!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards