Alla inlägg under juli 2013

Av Annalena Lindqvist - 31 juli 2013 20:31

Lila tyngder som såg till att hålla mig på jorden idag. Annars vet man inte vad som hade hänt. Tycker om!

En ganska tuff dag idag, tur att inte alla dagar är så. Jag var snäll mot mig själv och köpte två par nya örhängen. Because I'm worth it, that's why"

Av Annalena Lindqvist - 30 juli 2013 23:03

Ikväll efter jobbar var vi ett häng som drog till Grönan på femkamp. Hela dan har det varit klibbigt, molnigt och varmt. Lagom till att vi skulle åka kom regnet. Mycket välbehövligt men kanske kunde det varit någonannan dag. Vi hade kul i allafal!!!

Nu fick Mimmi lite kul också...

Av Annalena Lindqvist - 29 juli 2013 21:59

Lite uggletema är aldrig fel. Jag har ett par stycken ugglor till. Nån har jag redan använt.

Jag undrar vad det blir imorgon???

Av Annalena Lindqvist - 26 juli 2013 19:03

Ymnighetshorn från Iran. Riktigt snygga, trots sin enkelhet.

Äntligen lite vila efter en ganska tuff vecka. Nu får man hoppas att det fina vädret håller i sig över helgen. Det kanske kan bli nåt bad nånstans???

Av Annalena Lindqvist - 25 juli 2013 20:50

"Diamonds are a girls best friend"

Av Annalena Lindqvist - 24 juli 2013 22:42

Dom här kommer från Iran och är favoriter. Idag hade dom gärna fått föra med sig lite tur också...

Lillebror är framme i USA hos kusinerna. Resan har gått bra, fast han kunde väl tagit av sig bältet innan han försökte gå igenom säkerhetsspärren...

Av Annalena Lindqvist - 23 juli 2013 23:22

Örhängen från Iran. Så fina, fina!!!

Imorgon lämnar vi av lillebror på Arlanda. Han ska vara tre veckor i USA och hälsa på kusinerna.

Av Annalena Lindqvist - 22 juli 2013 21:45

Idag lyckades jag gå till jobbet med örhängen jag redan haft. Som tur var hade jag några att välja på i mitt rum. Naturligtvis blir det bara bild på de senare. Idag blev det då, till slut, dom här söta salamandrarna. Fast med den här bakgrunden kan man tro att det är kameleonter.

Nu har vecka två börjat efter semestern. Snart kommer allt vara som vanligt igen. Det kommer att bli skönt.

På onsdag åker yngste sonen till USA för att hälsa på kusinerna. Han kommer att vara borta tre vecor och passar på att fylla sexton under vistelsen där. Vi får fira honom när han kommer hem igen.

Ovido - Quiz & Flashcards