Alla inlägg under november 2013

Av Annalena Lindqvist - 29 november 2013 21:45

Jättefina tycker jag. Yngsta sonen är bestämd med att dom är skitfula. Han blev nog bortbytt på bb. Mig brås han inte på i allafall. Då hade han haft god smak!!!!

Nästa vecka blir det loppisfynd igen.

Idag har vi fått ny kabeltv. Resultatet är att vi inte har några kanaler. Boring!!!

Av Annalena Lindqvist - 28 november 2013 22:06

Mimmi har tappat bort sina rosetter. Jag har hittat två... Och imorgon är det fredag...

Av Annalena Lindqvist - 27 november 2013 19:24

Här var det hemmagjort! En del tyckte om dom, andra inte. Nån tyckte att dom såg ut som nåt snuskigt? Jag fattar ingenting???

Av Annalena Lindqvist - 26 november 2013 20:50

Igår var det stort och idag är det smått. Mimmi-hängen från USA kan väl aldrig vara fel?

Av Annalena Lindqvist - 25 november 2013 22:42

Vissa tyckte att dom såg ut som nobel-hängen, yngsta sonen tyckte att dom var skitfula. Jag tycker dom är riktigt tjusiga. Ni får tycka vad ni vill!!!

Av Annalena Lindqvist - 22 november 2013 19:59

En speciell fredag, med speciellt fina, diskreta hängen. Kände mig nästan som en dam. Synd att landstingspyjamasen förstörde allt!!!

Av Annalena Lindqvist - 21 november 2013 20:56

Dom här passar väl bra på en torsdag. Snygga men lite för diskreta för min smak. Jag misstänker att ni nu vet att jag helst vill ha stora och uppseendeväckande, gärna med bling och färger. Det här låter ju som början på en önskelista. Nåja, det börjar ju närma sig jul.....

Av Annalena Lindqvist - 20 november 2013 19:54

Dom här finingarna har jag haft på mig idag. Inte förrän jag fotade dom såg jag att det var blommor på dom. Då blev dom ju ännu snyggare!

Idag var det riktigt härligt att cykla till jobbet. -2 grader och fullt med is på alla vattenpölarna. Naturligtvis körde jag över allihop. Måste ju utnyttja mina dubbdäck på cykeln, och sen är det ju kul också...

Ovido - Quiz & Flashcards