Alla inlägg under september 2013

Av Annalena Lindqvist - 30 september 2013 20:08

En ny vecka med ett nytt tema. Nu blir det runt.

Av Annalena Lindqvist - 27 september 2013 20:03

Speciellt fina, enkla hängen. Perfekta för en fredag!!!

Så skönt att ha en ledig helg. Imorgon ska vi prova på att göra pulled pork. Hoppas det är lika gott som alla säger?!?

Av Annalena Lindqvist - 26 september 2013 19:33

Dom fula som jag hade tänkt ha på mig idag, ville inte vara med. Den ena pajade när jag tog på mig den! Då blev det dom här istället.

Av Annalena Lindqvist - 25 september 2013 19:49

Idag är det grisigt värre. Two little pigs from United States of America.

Lite för sött och trevligt har det varit nu ett tag. Imorgon blir det nåt helt annat. Frågan är vad????

Av Annalena Lindqvist - 24 september 2013 21:07

Så fina ärter... Följde med mig hem från USA. Nu bor dom hos mig, alltid!

Av Annalena Lindqvist - 23 september 2013 20:08

Söta pandor från USA. Nästan lite för söta...

Av Annalena Lindqvist - 20 september 2013 21:30

På med solbrillorna för här kommer bling!!!

Kan inte påstå att det kändes alldeles skönt att ha dom hängande i öronen hela dan. Väldigt tunga!!!

Av Annalena Lindqvist - 19 september 2013 19:14

Söta avocadohalvor från USA. Några fler blir det nästa vecka. Fredagar är numera vikta för nåt speciellt, riktigt snygga, riktigt stora, riktigt fula? Vem vet?

Ovido - Quiz & Flashcards