Alla inlägg under juni 2013

Av Annalena Lindqvist - 6 juni 2013 23:39

Här kommer det röda fotbollar som passar ihop med mina röda armar.

Imorgon bär det av till Stockholm igen. Ska bli skönt att komma hem till killarna igen.

Av Annalena Lindqvist - 6 juni 2013 03:02

Varit ute och paddlat kajak idag i 3,5 timme. Tog örhängen som skulle klara ett dopp, i fall att. Inte blev det nåt dopp, även om jag skulle ha velat göra detta. Kanalen/floden vi paddlade i inbjuder inte precis till bad. Den är nästan ogenomskinlig, full med sjunkna stockar, kanadagäss, ormar och sköldpaddor. Men härligt var det. Fast jag borde ha smörjt in mina armar med solkräm. Nåja, jag får väl ta något rött imorgon för att matcha armarna...

Av Annalena Lindqvist - 5 juni 2013 05:17

Vandrat runt i New York hela dagen. Så skönt. Gjorde lite shoppingfynd, men köpte inga nya örhängen. Tog ett par av de 28 som jag köpte härom dan...

Av Annalena Lindqvist - 4 juni 2013 05:08

Fortfarande en timme kvar av denna måndag. Vädret har varit, milt sagt, omväxlande. Strålande sol, mycket varmt, mulet, stilla regn och något som mest påminde om en monsun. Just nu är det uppehåll och någon grad över 20.

Dom här ringarna fick hänga med på shoppingtur idag. Lite tråkiga men dom fick duga ändå.

Imorgon bär det av till New York. Vi ska försöka att starta härifrån tidigt så att vi hinner med en del. Kul!!!

Av Annalena Lindqvist - 1 juni 2013 04:18

Hemma i Princeton igen. Dom här snyggingarna fick visa upp sig på snabbmatsställen och bilköer från Cambridge och hit!!!

Ovido - Quiz & Flashcards