Alla inlägg under juni 2013

Av Annalena Lindqvist - 18 juni 2013 22:50

Vackra gröna glasörhängen. Det första jag gjorde när jag hade köpt dom var att tappa dom i ett stengolv. Ganska dyra var dom och jag var helt övertygad om att dom hade gått sönder. Inte ens den minsta repan blev det. Puh!

Av Annalena Lindqvist - 17 juni 2013 23:52

Fina, röda vespor inköpta i en japansk affär i Göteborg. Ett par av mina favoriter.

Idag är första semesterdagen. Jag tillbringade den med att tvätta innan jag åkte iväg till styrelsemöte i Saltsjö-Duvnäs.
En resa som tog två timmar istället för en. Roslagsbanan gick inte pga strömavbrott och ersättningsbussar var "beställda". Vad det nu innebär, inte var det att man kunde åka med dom....

Av Annalena Lindqvist - 14 juni 2013 22:53

Idag har jag vandrat runt med donuts i öronen. Dom verkade vara nåt som föll folk i smaken....

Jag tycker att dom är ganska söta, men de ser ju ut som något som Homer Simpson hade gillat.

Av Annalena Lindqvist - 13 juni 2013 19:46

Nya glitter från " over there". I en av mina favoritfärger också. Det gör ju inte saken sämre.

En dags jobb kvar sen blir det fyra veckors semester. I helgen ska det sovas ut!!!

Av Annalena Lindqvist - 12 juni 2013 18:30

Fina, blingiga, tysta, tunga inköpta i Cambridge. Me like!

Av Annalena Lindqvist - 11 juni 2013 20:47

Mat-temat fortsätter. Här kommer något till mina vegariska vänner. Popcorn, du vidriga bioplåga!

Jetlag börjar ge med sig, men seg i huvudet är jag. Tankarna känns inte alltför snabba. Tur att det blir semester snart igen!!!

Av Annalena Lindqvist - 10 juni 2013 19:14

Korv på pinne! Vi åt det faktiskt vid förra besöket i USA. Det var ganska gott.

Älsklingen kämpar med jetlag. Sover 1-1,5 timme och är sen vaken i flera timmar. Själv mår jag ganska bra, fast så snabb i hjärnan kanske jag inte är

Av Annalena Lindqvist - 8 juni 2013 12:30

Fredagshängen som fortfarande hänger i. Nu är vi tillbaka i Stockholm igen. Varit vaken hela natten. Flyget var försenat ca 2 timmar från New York.

Ovido - Quiz & Flashcards