Alla inlägg under maj 2013

Av Annalena Lindqvist - 9 maj 2013 20:25

Födelsedagen kom till slut och jag fick nya örhängen. Precis som jag önskade mig. Men idag har jag ett par gamla godingar på mig. Dom nya örhängena kommer jag att visa upp under nästa vecka! Fyra olika blev det.

Av Annalena Lindqvist - 9 maj 2013 09:14

En ytterligare nackdel med att vara sjuk är att man inte är så smart. Igår glömde jag helt att lägga ut nåt foto!!! Det får bli två idag istället.

Här är den gröna faran! Som tur är har jag bara en kvar, den andra har försvunnit på vägen. Dessa krossar faktiskt inte örsnibbarna. Det är säkert därför det bara finns en kvar i min ägo. Den andra rullade vidare...

Av Annalena Lindqvist - 7 maj 2013 17:10

Det fanns en tid då jag faktiskt inte hade hål i öronen. Fast örhängen gillade jag trots det! Men clips gör så rackarns ont!!!

Dom här finns kvar från den gamla onda tiden. Var lugna, det finns fler kvar i mina gömmor!

Roligare hade det varit om jag hade mått bättre, men så är det inte tyvärr. Jag lever på hoppet trots allt. På torsdag är jag jättefrisk. Håll tummarna!!!

Av Annalena Lindqvist - 6 maj 2013 17:24

Två tvillinglejon som har kommit till mig från Sydafrika. Lika, men ändå olika.

Hoppas dom ser till att jag blir frisk illa kvickt! Pollenchock, ryggskott och förkylning har fått mig på fall.

Oroa er inte! Sjukdom kommer inte att stoppa mig från att genomföra mitt projekt! Det blir nya örhängen hela veckan. Vem vet, det kanske blir några nya på födelsedagen på torsdag?

Av Annalena Lindqvist - 3 maj 2013 18:30

Liseberg, modell två! Jag som hade letat genom Göteborg efter några snygga. Inte trodde jag att det var på ett nöjesfält som jag borde ha tittat?

Idag träffade jag en av mina kusiner för första gången sen jag var 8??? Vi hade ändrat oss ganska mycket sen dess...

Av Annalena Lindqvist - 2 maj 2013 18:02

På Liseberg finns det ju en massa grejer att åka runt i. Jag trodde väl inte att jag skulle hitta några örhängen där, men det gjorde jag. I själva verket två par. Vi får väl se om de andra får följa med mig imorgon.

Idag har jag kämpat på cykel, till och från jobbet, i värsta motvinden. Man tycker ju att man borde få medvind nån av gångerna?

Av Annalena Lindqvist - 1 maj 2013 17:53

På 1:a maj funkar det inte med några andra örhängen än dom här. Rödare finns inte! Tur att jag har sparat alla örhängen som jag har köpt genom livet!!!

Jag kan väl avslöja redan nu att det kommer att komma örhängen från min glada punktid i livet. (För er som var med så säger jag bara fiskedrag...)

Upp till kamp!!!

Ovido - Quiz & Flashcards