Alla inlägg under maj 2013

Av Annalena Lindqvist - 21 maj 2013 18:59

Dom här sötnosarna tror jag att jag köpte i Turkiet... Jag gillar dom.

Idag har jag föreläst för en grupp anhöriga till personer med demensdiagnos. Kul att föreläsa tycker jag. En spännande målgrupp som behöver allt stöd dom kan få.

Av Annalena Lindqvist - 20 maj 2013 18:47

Idag har jag gett efter för påtryckningar från en patient. Hon önskade att jag skulle ha på mig något glittrigt. Naturligtvis fick hon se lite glitter!

Jag började dagen med mammografi. Spännande hur platta brösten kan bli i deras apparat! Nu hoppas jag bara att allt är bra. Jag oroar mig inte i förväg, om jag känner mig rätt så har jag glömt att jag ens har varit där när morgondagen kommer.

Av Annalena Lindqvist - 17 maj 2013 19:21

Dessa tjusiga giraffer har kommit hem till mig från Sydafrika. Det var min låtsassyster Lotta som köpte dom till mig.

Den här dagen var Lottas sista dag på jobbet. Det tycker jag inte om!!!! Vem ska nu mobba mig på fredagar??? Och vem ska jag mobba själv??? Fy, så vill jag inte ha det! Dumma Lotta-potta!!!!!

Lycka till på nya jobbet trots allt! Men tro inte att du blir av med mig!!!!!

Av Annalena Lindqvist - 16 maj 2013 21:39

Sista födelsedagsörhängen för den här veckan. Fina Farrokh fick jag dom här av. Tjusiga! Lite för diskreta kanske???

Ont som attan i ryggen idag. Var tvungen att ta en starkare medicin på kvällen. Men minnet är kort och snart undrade jag varför jag kände mig konstig och yr. Tur att älsklingen finns för att påminna mig!!!

Av Annalena Lindqvist - 15 maj 2013 19:12

Nummer tre av födelsedagspresenterna. Fick dom av min snälla svägerska. Riktigt snygga och får säkert hänga med till USA dom med. Fått massor med kommentarer om dom från både kollegor och patienter.

Av Annalena Lindqvist - 14 maj 2013 19:16

Dom här snyggingarna har barnens kusin köpt. Han har bra smak den pojken. Dom passar perfekt till en av klänningarna som ska festa i USA snart. Dom åker nog med på resan.

Av Annalena Lindqvist - 13 maj 2013 19:09

Här kommer den första av presenterna från födelsedagen. Älsklingen köpte dom här. God smak och bra att han kom ihåg att jag har hål i öronen...

Av Annalena Lindqvist - 11 maj 2013 07:59

Fotat och klart igår men... Somnar man i soffan så blir det inget bloggande...

Små diskreta pärlor kräver uppsatt hår för att huvudtaget synas. Inga som passar bra på jobbet alltså.

Nu är det helg men jag kommer igen på måndag. Då blir det födelsedagsvecka med nya örhängen!!!

Ovido - Quiz & Flashcards