Alla inlägg under december 2013

Av Annalena Lindqvist - 10 december 2013 20:21

Är det en hjärtkurva? Är det en julgran??

Det är faktiskt det sista Mimmi-örhänget från USA. Nåt var jag ju tvungen att ha på mig...

Av Annalena Lindqvist - 9 december 2013 22:01

Längtar efter jul och lite ledighet. I avvaktan på det blev det julbord nr 2 idag. Fruktansvärt mätt och nöjd.

Dom här små, diskreta passade bra till all maten...

Av Annalena Lindqvist - 6 december 2013 22:12

Inte de bästa skorna att använda i en snöstorm. Tur att jag bara hade dom i öronen...

Av Annalena Lindqvist - 5 december 2013 22:21

Planeringsdag med jobbet. Vad passar väl bättre ett par vanliga simpla små hängen som dom här... Imorgon blir det speciella fredagshängen.

Av Annalena Lindqvist - 3 december 2013 20:25

Inte har jag orkat med att julpynta hemma. Tur är väl att jag har pyntat i öronen. Älskade loppisfynd!!!

Av Annalena Lindqvist - 2 december 2013 20:02

Dom här fina binnikemaskarna får börja loppisveckan den här gången. Jag gillar dom mycket! Annorlunda, snygga, färgglada och kul form. Inget bling men annars har dom allt!

Ovido - Quiz & Flashcards