Alla inlägg under september 2013

Av Annalena Lindqvist - 18 september 2013 19:09

Nyckelknippa från USA, inköpt tidigare i våras. Har smyghålligt på några stycken från resan. Nu kommer det ett gäng från Obama-land!

På fredag blir det andra, presenter som jag fick idag. Så snälla jobbarkompisar jag har!!! Dom vet hur dom ska få mig gladare än vanligt!!!

Av Annalena Lindqvist - 17 september 2013 22:06

Fått dom här finingarna från en jobbarkompis. Så snygga och annorlunda!

En bättre dag idag, jobbig men fullt med kramar!!!! Tur att man har såna härliga jobbarkompisar!!!

Av Annalena Lindqvist - 16 september 2013 19:49

Kan inte vara så mycket finare än så här!

Behövdes för att lätta upp dagen...

Av Annalena Lindqvist - 13 september 2013 19:46

Nu har jag hållit på sedan januari med att ha olika örhängen varje vardag. Jag har fortfarande massor kvar. Det känns skönt!

Dom här köptes igår. En jobbig dag krävde lite glada örhängen. Får väl slå ett slag för kampen mot prostatacancer också. Passar ju perfekt!

Av Annalena Lindqvist - 12 september 2013 20:19

Idag blev det nåt annat. Imorgon blir det nåt nytt. Vi får väl se om det blir nåt blått på måndag.

Av Annalena Lindqvist - 11 september 2013 21:06

Tyck vad ni vill om dom här! Jag gillar dom inte. Trots silver och bling. Boring!!!!

Av Annalena Lindqvist - 10 september 2013 23:38

Finingar från Iran.
Me like!!!!

Av Annalena Lindqvist - 9 september 2013 20:44

I morse var det så dimmigt och fuktigt att jag blev tvungen att stanna cykeln efter 10 minuter. Glasögonen var helt immiga och omöjliga att se igenom. Det blev att cykla lite försiktigt resten av tiden. Inte så lätt när man bara har ca 10% syn utan glasögonen... Men fram kom jag!

"I really learned a lot
Really learned a lot
Love is like a flame
It burns you when it's hot

Love hurts"

Nyaste hängena inköpta i torsdags på Hard Rock Cafe'.

Ovido - Quiz & Flashcards