Alla inlägg under augusti 2013

Av Annalena Lindqvist - 6 augusti 2013 19:49

Idag blev det gröna glaskvadrater. Jag tycker dom påminner om godis!

From imorgon blir det lite 80-tals hängen. Jag har kvar alla örhängen jag köpt genom livet. Nja, några är tappade och några har gått sönder. Men dom flesta hänger med fortfarande. Jag kan inte lova att alla är så snygga....

Av Annalena Lindqvist - 5 augusti 2013 22:35

Började med ett par men bytte till dom här. Var inte riktigt nöjd med någon av dom egentlige. För små och diskreta kanske. Hmm. Får fundera på det tills imorgon... Fast klänningen var perfekt för att hänga upp dom i vid fotografering.

Av Annalena Lindqvist - 2 augusti 2013 22:05

En bra dag, fast inte gick jag tidigt, trots att jag hade planerat det. Nästa vecka, då....

Jag hoppas att ni gillar dom här lika mycket som jag. Glitter, pärlor och silver. Vad kan man med begära?

När jag kom hem från jobbet så väntade världens deppigaste tomatplantor på mig (och på vatten). Idag har det varit varmt och imorgon ska det bli ännu varmare! Skönt.

Av Annalena Lindqvist - 1 augusti 2013 21:19

Här kommer dom första av mina tröst-örhängen från igår.

Idag har det varit en mycket bättre dag än igår. Tack för det!!!

Ovido - Quiz & Flashcards